Saturday, March 30, 2013

Marius selekjole

Nå har det vært stille fra meg en stund. Har hatt så mye å tenke på og styre med i det siste at jeg bare ikke fikk tid til å skrive. Jeg har da fått strikket litt likevel. Her er en Marius selekjole str. 1 år. Den måler ca. 44 cm fra skulder til kanten nede. Strikket i superwash ull. Prisen for denne er 330 + evnt. porto.

Før jeg begynte å strikke denne kontaktet jeg rettighetshaver av Mariusmønsteret. Jeg vil anbefale alle som skal bruke dette mønsteret i plagg de selger, å ta kontakt med Lillunn AS.






Dette er strikket med tillatelse fra rettighetshaver, for salg av ekte norsk håndstrikk. Jeg garanterer at produktet er håndstrikket i Norge. Mitt produkt er basert på MARIUS-mønsteret, som opprinnelig ble designet av Unn Søiland i 1953. Hennes firma Lillunn Design of Norway, har siden 1953 hatt både opphavsretts beskyttelse, og beskyttelse via Markedsføringsloven, for all kommersiell utnyttelse av mønsteret.



0 comments:

Post a Comment